Kahvecekirdegi bende tesettürlü biriyim canım. Lohusa takımı almadım, o kadar para vermeyi de gereksiz buluyorum. Lcwaikikinin uygulamasından iki önü düğmeli normal pijama takımı aldım bir de sabahlık aldım. İndirimlere ek kupon vardı 370₺ tuttu. Normal pijama takımı alıp üstüne ince bir hırka ya da sabahlık kullanabilirsin. lohusa takımlsrı sonradan kullanılmıyor boşa kalıyor. Ama normal pijama takımını hep kullanırsın