Merhaba kızlar 25 haftalık hamileyim en son bebeğim baş geliş pozisyonundaydı arada kasıklarımda hissediyordum sanırım yumruk atıyor 🤔 ama bugün çok sert hissetmeye başladım ve çok hareketli bu haftalarda normal mi acaba bu kadar kasıkta ve sert olması