EsraUlusoy Kızlar önceden ssk li bir işte çalışıyordum isten ayrılalı 7 ay oluyor dogum yaptığımda doğum parası alabilir miyim?
Edafmo EsraUlusoy hayır canım alamıyorsun. Doğum yaptığın günden itibaren geriye dönük 1 yıla bakılıyor 90 gün sigortam olmalı ve hala çalışıyor olmalısın. Yani işten çıkmamış olman gerekir. Şuan işten çıktığın için alamıyorsun
Happymomeda Merhaba dilenci değilim sadece bi kaç saat önce bi post atım cevap alamadım buraya toplaśmayin biraZ banada gelin ne yapmam gerektiğine karar verelim 🤣