Selam kızlar
Benim bugünle beraber 7 gün geçıkmem var 3. Gün gecıkmemde test yapmıştım negatif çıkmıştı bugün normalde doktora gidecektim ama doktorum hasta olmuş ertelendi bugün sabahta test yaptım ama yine negatif belirti olarak 3 gündür kasık ağrım var ve geceleri ateş basması normalde üşüyen bir insanımdır uykum kaçıyor geceleri bugün mide bulantımda oldu geçenlerde az birşey beyaz akıntı olmuştu bugünde bir kaç kere oldu akıntı ama anlamıyorum neden testlerim negatif çıkıyor