Burada yazılan bütün doğum hikayelerini okuyan bir anne olarak bende yazacağım günü sabırsızlıkla bekledim ve sonunda kızımızı kucağımıza aldigimiz benim hikayemi yazma vakti geldi :)
Sabah yerimden kalktigimda her zamankinden farklı bir sancı hissediyordum ve extra olarak sürekli tuvalete çıkma ihtiyacı ama asla cikamama sorunu yaşıyordum, öğlene doğru artık ağrılarımın doğum sancısı olduğunu net bir şekilde idrak ettikten sonra kendi kendimi rahatlatmak için güzel bir kahve yaptım uzanıp içtikten sonra evin içerisinde turlamaya başladım hafif hafif artan sancılarım için ılık bir duş aldım akşama kadar devam eden sancıları umursamayip yemegimi yedim ve saat 23:00 sularında artık suyumun gelmesi ile hastaneye giriş yaptık 6 cm açıklığım vardı gece 2:30 a kadar 10 cm e ulaşmasını bekledikten sonra artık doğuma hazırdım bir süre dogumhanede kavuşmak için ıkinmalar sonucunda güzel kızımı 03:30 da kucağıma sağlıklı bir şekilde aldım. Darısı evlatlarını dört gözle bekleyen siz annelere olsun, hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsiniz umarım. Kızımla benim bugün 13. Günümüz :)