Geçen gün doktor randevumda plesentan önde doğum olana kadar çok net fotoğraflar veremeyebilirim kızma dedi doktorum sakalaşarak ama o an aklıma gelmedi internete yazdığımda normal doğuma engel diyor böyle bisey yaşayıp normal doğum yapan var mı ilk randevumda doktoruma da soracağım ama aklıma takıldı.