Bende sürekli emzirdim ve sarılık oldu. Birbirimize yapışmış gibiydik sürekli emzirmekten sırtım ağrıdan kopuyordu hatta ama sarılık oldu. Hala geçmedi. Doğduktan kısa bir süre sonra emzirmek gerekiyormuş sarılık olmaması için. Benim bebeğim 1 buçuk saate anca geldi yanıma. Geç emzirdim o yüzden de sarılık olduğunu düşünüyorum. İlkinde benim dikişlerim uzun sürdüğü için yine geç emzirmiştim yine sarılık olmuştu.