Kızlar dört gün önce adet oldum noemalde göğüslerimde çok acı ve ağrı olur hiç biri olmadı en başta hafif pembe daha sonrasında kahverengi ve birazda pıhtı şeklinde bi lekelenmem oldu yarın beşinci gün ama asla sökmüyor adet oluyo muyum olmuyo muyum belli değil ,yaşayan var mı böyle bi durum?