Merhabalar ben 10+4 haftalık hamileyim hamileliğim sürpriz oldu öncesinde bi lazer programım vardı bu sürpriz gelince ara verdim özel hastaneye gidiyorum doktorum sakınca yok lazere gidebilirsin problem teşkil etmez dedi bende yarım kalmış lazeri bitirmek istiyorum ama yine de ister istemez biraz tedirginim yaptıran oldu mu acaba sizce yaptırmalı mıyım