Burcin38 vücudunuzun toparlanmasına izin vermelisiniz bu esnada siz de kendinizi mental olarak hazırlarsınız, spor yaparsınız ne bileyim yoga pilates olur. Takviye kullanın vitamin vs. Bide folik asit kullanmaya başlayın. Kendinizi olumlu yönlendirin sağlıkla gel bebeğim ben burdayım içimde oluşmanı bekliyoruz beraber çok mutlu olacağız seninle büyüyeceğiz diye pozitif enerji yayın kendinize. Rahminiz bi kendine gelsin yumurtlama dönemlerini kaçırmayın 3-3-2 yada 2-3-3 yöntemini deneyin illa bu ay olacak deyip kendinizi strese sokmayın ki her ay test yapmak ümitsizliğe neden olur o yüzden testlere ara verip mutlu olacağınız şeylerle ilgilenin stres düzeyiniz düşerse otomatik olarak mutluluk hormonu salgılarsınız olumlu etkisini görürsünüz 🙂🙂