Nz27 hayırlı olsun sağlıkla huzurla bereketle güzelliklerle büyüt canım 🥰❣️🤲🏻 Birinci hastanesinde takipliydin değilmi Hatice hocaya? Ben 39+6 oldum lakin halen tık yok. Hatice hoca 41 e kadar bekleriz gelmezse suni sancı veririz demişti. 7 aralıkta randevu verdi geçen pazartesi gitmiştim en son. Çatı muayenesi vs yapmadı bebeğin kalbi suyun gayet güzel dedi bekleyelim diyerek. Nasıl memnunmusun orda ki doğumundan 🙈 darısı başımıza