Meyra34 İmkanınız varsa gebelik okuluna gidin hastanelerde ebe tarafından veriliyor bir ay sürüyor haftada bir gün oluyor son hafta eşlide katılabiliyorsunuz .Psikolog , diyetisyen ve kadın doğum uzmanı da eğitim veriyo sırasıyla ben çok memnun kaldım her anlamda bilgilenip bilicleniyorsunuz uzmanlar tarafından .Kesinlikle öneriyorum.Kursa gittikten sonra ne çok doğru bildiğimiz yanlış varmış demiştim.