zamaneannesi80 benim de emzirme sütyeni ve iki tane biri uzun biri kısa kollu düğmeli pijamam var değiştire değiştire giyiyorum ama sıkıldım normal giyinsem katlasam yukarı doğru rahat olmaz ne yapacağımı bilemedim bide annem kalın giy diyip duruyor bende de terleme olayı var ama lohusa kadın cok üsürmüs işte ben terliyorum halbuki