ozgrgzl Merhaba arkadaşlar ilk hamileliğim 6. Haftadayım doktorum günde bir defa maden suyu içebilirsin dedi ama yinede emin olamıyorum asitli olduğu için fikir verirmisiniz
Sumeyye02 ozgrgzl hiçbir sorun olmaz bende içiyorum doktorum bir şişeden fazlası olmamak şartı ile dedi bende öyle yapıyorum
A_syma ozgrgzl Doktora guvenemiyorsunuz. Burdaki meslegi doktorluk olmayan anneleremi guveniyorsunuz. Ilginc. Gunde 1 tane sade beypazari icilebilir. Aksine icmek faydali.
edosvebebisi ozgrgzl içebilirsin minerallarini ordan alarak bel ağrın bacak ağrıların olmuyor ilerde ben çok geç başladım içmeye keşke baştan beri içseymişim yinede hafifletiyor bebek içinde iyi
Ayezhanim ozgrgzl canimm kızımda günde bazen 4 tane içiyordum aseriyirdum ona hiç bir problem olmadı dahası hiç krmapim olmadı magnezyum vs minareleri var
mylittlebabym Doktora neden güvenmediniz? Burdakiler daha mı bilgili. Doktorunuz doğru söylüyor mesela ben maden suyu içmediğim zaman geceleri kramp sancısı ile uyanıyorum.
Happymomeda Ayezhanim herşeyin fazlası Zarar bence mübarek seni 4te durduran sey neydi 🤣5 6 ya yol alsaydın
emirtosveannesi ozgrgzl gebelikte maden suyu içmenin bebegin kemikleri için çok önemlidir icen ve içmeyen hamilelerin çocukları karsilastirildiginda icen hamilelerin bebeklerinin kemikleri daha güçlü ve sert olduğu gorulmustur
Ayezhanim Happymomeda hiç biiyorum tamamen aserme hatta öyle ki içmeyince tikaniyordum 😢😁 elhamdülillah hiç bir problem yaşamadım 🤗
Ayezhanim Happymomeda sade içiyordum onu istiyordu canım hem de nasıl sabah aç karnına tek yudumda hemde 😂😂
Ayezhanim A_syma sade faydalı canım Beypazarı her gün içiyordum ben eşim artık eve ihtiyaç alırken sodan bitti mi diye sorardı 😂
melegimmm_ ozgrgzl doktorlar genelde günde bir tane içmeyi öneriyolar gebelik süresinde ama sade olanı magnezyum eksikliği açısından faydalıymış🙂
A_syma Ayezhanim Aynen 😂 koli seklinde aliyor esim diyorum son 2 son 1 ona gore. Hem mideme iyi geliyor, hem magnezyum ,hemde normaldede severim 😂