Kızlar bugun hsg cekimi oldu. Tuplerde şükürler olsun sorun yokmuş açıkmış 🙏🏻 En buyuk korkumdu bundan sonrası Allahin izniyle daha kolay olacak biliyorum🙏🏻🫠 anestezili oldum ben uyurken doktorum eşime bugun ofisime gelin demiş eşimde ben uyanmayınca panik yapmış aklından çıkmış doktorun ofisine gidemedik😁 ayin 5 inde zaten kontrolum var yine ama süreç hakkında bilgi almak istedim sizden dayanamadim yine kontrole kadar 😁 simdi surec nasil olacak tupler acik oldugu halde hsg cekildikten sonra gebelik daha mi kolay oluyor ? Birde bu kanama lekelenme ne zaman geçer ?