pera_ benim regl olduğum gün belirtiler başlar hep canım ya hiç regl öncesi belirti yaşamadım bu zamana kadar çok fazla akıntım da var beyaz diğer hamileliğimide öyle öğrenmiştim yarını bekliyorum işin tuhaf yanı bende ciddi polikistik over var hep 15-20 gün sonra regl olurdum ama bebeğimi kaybettikten sonra tam 40. Günü regl oldum sonra 4-5 gün erken şekilde 5 ekim de, sonra 1 kasım da regl oldum hep kendini öne çekti bu ay çekmedi çok tuhafım psikolojik değildir umarım