BskSrc Merva95 öyle bir hak yok diye biliyorum canım. Evlendikten sonraki 1 yıl içinde evlilik sebebi ile işten ayrılırsan kıdem tazminatını alabiliyorsun.
Sumeyye02 Merva95 malesef doğum zorunlu çıkış halı diye geçmiyor anca iş yerinizle uzlasmaniz gerekiyor