Aydanur24 Merhaba arkadaşlar. Haftaya sezeryan olacağım Spinal ve epidural deneyimi yaşayan annelerden yardım alabilir miyim ? Bir seçim yapmaliyim.
Elifgoktug1 Aydanur24 ben spinal oldum doğumdan sonra 1 hafta kadar baş boyun agrisi çektim belimde de ufak ufak ağrı kaldi doğum sonrası çok sorun yaşamadım onun dışında. Ama epidural de katater cikarilmiyor ağrı oldukça ağrı kesici ordan verildiği için daha çabuk ağrı kesiliyor diyorlar tek sıkıntı yatarken batiyor mus biraz katater
Karakaya38 Aydanur24 canım ben spinal oldum iki sene önce gayette rahattım bazılarında baş agrısı falan oluyormus bende olmamıştı amelyattan cıkarken ayılmıştım sadece 10 dk falan gözlerim puslu gördü ondada krem sürüyorlarmış normal yani
Merve201119 Aydanur24 iki kere spinal bir defa epidural ile dogum yaptım epidural daha rahatmış spinalden yani benim için öyle oldu epidural ile dogum yaptım 10 gun once aynı gün hastanede kendim desteksiz kalktım yürüdüm bebeğimle kendim ilgilendim tabi biraz bünye meselesi ama epidural daha rahat geldi bana
Elifgoktug1 Aydanur24 yok cnm spinalde belden katateri takıyorlar anesteziyi verip çıkarıyorlar ama epiduralde katater kalıyor ağrı oldukça ordan ağrı kesici veriyorlar
Tugbakose-24 Bn spınal oldum cok rahattı. Hıc agrı baş dönmesi yaşamadm. Ama epiduralde beline bişey takıyorlarmıs ordan agrı kesıcı verıyorlarmıs eger dogum sırasında belındekı sey yerınden cıkarsa anında dayanılmaz bi agrı yada acı oluyormuş
Aydanur24 Tugbakose-24 Spinal mantıklı geliyor şu an sanırım olumlu hikayesi daha çok gibi çok tesekkurler
Elifgoktug1 Tugbakose-24 evet kayarsa sıkıntı ama epidurali genelde spinal ile kombine yapiyorlar risk almamak adina
Nesecrkc Ben spinal epidural kombine yaptırdım. Spinal anestezi ile belden aşağınız uyuşuyor. Epidural ise bir nevi ağrı kesici doğumdan sonra ağrınız oldukça bir butonu var ona basıyorsunuz ağrı kesici veriliyor size bağlanan serumla .
Esmaarkk Spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım 4 sene oldu istemsizce bi ağrı oluyor yani belimin o iğne giren kısmından soğuk alıyorum he şimdi ikinciye hamileyim ilk ordan ağrım başladı yine daha çok yeni ama maalesef böyle bi durum yaşadım
Aydanur24 Esmaarkk istisnai de olsa Spinal de kalıcı ağrılar olabiliyormuş sanırım benim de okuduğum. Çok geçmiş olsun
Bellabells Esmaarkk benim de 3 sene önce spinal oldu.bel ağrısı ara ara oluyor iğne bölgesinden.uykusuzluk gece üstüm açılsa falan taş gibi oluyor sırtım doğrulamıyorum bile.