Jeonxx Kızlar normal mi acaba ? İlk gebeliğimde düşük yaşadım bu ikinci gebeliğim korkuyorum yine bişey olcak diye aynı durumda olan var mı?
CmreKsidar Jeonxx ben 4 ay boyunca bulantı yaşadım arkadaşım bütün hamileliği boyunca hiç yaşamadı hatta hiç bir hamilelik belirtisi olmadı ben ona Allah’ın vip kulusun diyorum bence dua edin bulantı yok diye bişey olmaz kafanıza takmayın
Sehnazs5 Jeonxx normal tabikide benim arkadaşım bir kere bile mide bulantısı kusma yaşamamış ben ilk 3 4 ay berbattım sonra geçti dedim 6 ayda başladı şimdi 37+3 günde iki üç posta gidiyor çok zor 🤦🏽♀️
Busrayasin2351 Jeonxx 19. Haftamdayım daha bir kere bile midem bulanmadı her insanın belirtileri farklı oluyor 😊
Jeonxx htcnrerdrkk bu şey değil mi ya ben 😅😅😅 şaka biryana çok zor bişey olduğunu yakın çevremden biliyorum ama kendim şuan yaşamadığım için acaba ters giden bişey mi var diyordum yazılanları okuyunca içim rahatladı
Prens__annesi Jeonxx iki aylık hamileymisim hiç bı belirti yoktu pko olduğum için adetlerimde arada iki ay falan geçiyordu hiç farkında olmadım yani hamile olduğumun hamileliğim boyunca migrenim tutmadığı sürece gram bulantım olmadı
Gamzelinko Jeonxx cook normal bi iki hafta icinde başlar bulantılar. 😆 Buseferde ne zaman geccek diye post açarsın
Withaysa Jeonxx bende sizin gibiyim aşırı şikayetlerim yok sadece halsizlik var o kadar. ilk gebeliğim de 8.haftada kalbi durmuştu bebeğimin kürtaj olmuştum. Şimdi 6 haftalığım bende tedirginim hep 😞