Ya şaçma olucak belki ama benimde 40 hafta oldu bugun salı yani dün doktora gittim kendi doktorum yoktu ve daha hiç çatı muayenesi olmadım cuma gel dedi büyük ihtimalle yapıcak ve erkek çok utanıyorum normalde de utangaç birisiyim ve her yerimde çatladı çok zayıf hamile kaldım 85 e çıktım harita gibiyim rahimr kadar indi resmen çatlaklarım ve utanıyorum nasıl yenicem bunu 🥺🥺