Hmry ilk önce geçmiş olsun sana baştan beri kanaması olup doğum yapan biri olarak yazıyorum ilk kanamam olunca çok korktum bnmki bildiğin adet görmüş gibiydi Dr gittim ilaç verdi ilaçlar ise yarıyor ama en önemli etken dinlenmek WC dışında ayağa kalkmamak başlarda çok dikkat ettim sonradan baktım kanamam geçti sunnetlere gezmelere falan başladım ama yanlış yaptım çünkü geçmemiş sadece ben öyle zannetmisim ve 35+6 da doğum yaptım bu yüzden dinlenmene çok dikkat et canım Rabbim sağ salim kavustursun