On gün önce doktora 16+4 demişti haftasına. Bugün disime kanal tedavisi uygulanacak onun ixin formunu imzalatmak için gittim doktoruma tekrar. Gel bı bakalım bebegin genel durumuna kalp atışına bir sıkıntı olmasın sonrasında öyle onay vereyim dedi sağolsun. Baktı ve kaç hafta oldu şimdi hocam dedim yaklaşık 17 haftalık dedi hiç bir ilerleme yok buna göre o an aklıma gelmedi. Disime kanal tedavisi uapilirken düşünmeye çok fırsatım oldu 😄 aklıma geldi öyle 18 hafta olması lazımdı ilk gebeligimdede gelişim geriliği oluşmuştu 32. Haftada korkuyorum bundada öyle olcak diye. Başına gelen var mı böyle kontrole gittiğinde haftanın ilerlemedigini öğrenen var mı