Heyecanli_gebe1 Karın çevresi 37 haftalık ama bebeğimin gelisimi 37+3. Ne zaman doğurcam artık iice ağırlaştım . Egzersiz yapmaya baslamalı mıyım
Happymomeda Heyecanli_gebe1 aşkım sana bunu diyeyim bu çocuk karnında okula gidene kadar kalmayacak sabır et cani sıkılinca çıkar birgün hayırlısı ile 🤣❤️
oykumm_1233 Heyecanli_gebe1 bende 37+0 doktor merdıven ın çık yuruyus yap dedı öyle dedıyse artık dogurabılırsın demek heralde, bende artık dogurmak ıstıyorum zorlanmaya basladım artık 🤦🏼♀️
berosunannesii Heyecanli_gebe1 doğurunca da vücut hafifliyo beyin ağırlasıyo ilk cocuksa bol bol uyuyun 2 veya 3 se sizi tebrik ediyor saygıyla önünüzde eğiliyorum
Heyecanli_gebe1 Happymomeda öyle tabii de bugun mide agrısı ,halsizlik,tansiyon düşüklüğü, artık sabirsızlanmaya başladım
Heyecanli_gebe1 oykumm_1233 bnmkı de sadece yuruyus yap ,egzersiz yapma diyo . Heralde erken doğmasımdan korkuyor. Doğum koçları 36.haftada başlayın dio
berosunannesii Heyecanli_gebe1 o zaman cidden doğumu düsünmeyin o bi şekilde geçiyor inşallah hayırlı doğum nasip etsin rabbim