Lidia Kızlar 31 haftalığız üşüttüm gündüz hastaneye gittm . Müdahale etmediler covid testi istediler negatif . 3 gündür mahvoldum toparlanamıyorum . Ağrı kesici serum istedim yapmadılar . Heryerim dökülüyor bebeğim etkileniyormudur ?
Sumeyye02 Lidia geçmiş olsun Allah şifa versin neden serum takmadilar en azından küçük bir ağrı kesici serum vermek bu kadarını zor ya Duş alın alırken suyunuza biraz sirke karıştırın omuzdan aşağı yikanin inşallah biraz olsun sizi rahatlatır bol bol greyfurt portakal nar tüketin
Tuba11 Lidia neden hiç bişey yapmadılar. Bende 2 gündür çok kötüydüm yerimden kalkamıyordum dün gece gittim ve serum yaptılar o iyi geldi yani en azından toparladım biraz. Çok geçmiş olsun
Lidia Sumeyye02 Teşekkürler devam eden istifra durumum vardı . Özele gittim bu sefer bulantı kesici serum verdiler . Doktorumda ağrı kesici serum önermedi onlar daha iyi bilir tabiki bekleyip göreceğiz 😔
Lidia Tuba11 Şikayetlerimi anlattım covid belirtisi dedi ezbere konuştu negatif çıkınca bu sefer özele gittim 😔