Merhabalar.. ben 3 aylık evliyim ve bir bebeğimiz olsun istiyoruz 🙏 en son adet günüm 4 Kasım da bitti. Ondan sonrasında eşimle yumurtlama günlerinde düzenli ilişkimiz oldu. Sürekli kasık ağrılarım oluyor. Bende daha fazla dayanamayıp adetime 1 gün kala kan testi verdim fakat sonuç negatif 😔 hcg değerim 0 . Adet günüm 29 Kasım yani bugün henüz adet olmadım normalde çok düzenli olan biriyim. Böyle olunca hala içimde bir umut var acaba hamile olabilir miyim diye sizce kan testi doğru mu ? Yoksa biraz daha adet gecikmesini bekleyip tekrardan mi test vereyim. Lütfen yardımcı olur musunuz 🙏 Allah’ım çok istiyorum ya hamile olmayı inşallah nasip eder 🙏🙏