Kızlar ben bugün idrar kültürü verdim. Sonuçlar çıkmış hepsi çok iyi gözüküyor bi tek lökositin yanında “Esrar ⚠️“ yazıyor. Ne demek? Enfeksiyon mu var yani? Hatta iki tane “Lökosit..” yazıyor yanında noktalar var devamı var sanırım ama ne yazıyor göremiyorum, biri normal değerde çıkmış, biri de yukarıda yazdığım gibi yazıyor işte. Kafam karıştı😬 (bu arada geçen hafta da vermiştim temiz çıkmıştı, bu hafta grip oldum boğaz ağrısı öksürük falan vardı o da etkiler mi? )