Nnanaa Yesraan olabilirsiniz neden olmayasanız olan da vardır illa ki olunmayacak bir hafta değil. Tam olarak sorun olan ne 🤣
skr0306 Yesraan bende 22 23 hafta arasında oldum 🤦🏻♀️ iki gün sonra ikinci dozumu olacağım ve hiç ağrım veya şişmem olmadı
Yesraan Nnanaa yanii bunda gülünecek ne var Allah aşkına sordum bu haftalarda olan varmı diye anlamadın haralde iyice okuyunn
Yesraan Canankyaisk canım sağlık ocağında yapılıyor benim doktorumda bahsetmedi ama yarın bir gidip sağlık ocağına sorucam
Zeynepsen Canankyaisk sağlık ocağı yapiyo bu aşıyı arayın takip etmiyolarsa bildirin hamileliginizi yaparlar hemen
1234__ Canankyaisk bebeğin hareketlerini hissettiyseniz aşı olabilirsiniz eğer evlenmeden önce tetanoz yaptırtıysanız ya da daha önceki gebeliklerinizde yaptırmanıza gerek olmuyor