Sultanmemii Bugun 18 hafta olduk hafif kıbırdamalar hisetim karnımda ama 2 gündür hissetmedim normal mi
Mucizebebek2 Sultanmemii bizde 17 olduk 2. Gebeliğim ama hissettiğim şeyler bebek hareketimi bilmiyorum tecrübesiz bi anneyim sanki
Sultanmemii Mucizebebek2 ya aslında benimde ilk gebeliğim kıpırdamalar oluyor ilk başta anlamamıştım sürekli devam edince anladım
Smry Valla bende 20+4 um bı ikigun hissettim gibi sonra üç gün hissetmedim ama okuduugum kadarıyla bu haftalar da düzensiz olabiliyormuş