songulegehan Merhaba , 33 haftalık olduk şimdiden bebek bezi almayı düşünüyorum. Eşim turco baby bez almış sizce nasıl, kullananlar var mı ?
BBuseY songulegehan benşm arkadaşım hiç memnun kalmadı çiş kokutuyor aşırı . primaya geçti. Bizde molfix aldık 🤗
Edafmo songulegehan stok yapacaksanız tavsiye etmem, her bebek her bezi kabul etmiyor ya da siz memnun kalmayabiliyorsunuz☺️ ben Molfix aldım 1 numara deneme. Çevremde çoğu kişi memnun, bakalım bende memnun kalırsam sonrasında stok yapmaya başlayacağım🌼