Asil2022 Sancı olmadan ya da az bı sancıyla açılma olur mu?olursa nasıl anlayabiliriz ? 37+5teyim Bugün kontrolüm vardı doktor her an doğum olabilir dedi alttan bakmak istedi ama ben istemedim doğumu tetikler diye ama acilmam var mı diye de merak ediyorum 🥴
1prensannesi__ Asil2022 Bildiğim açılma olduğunu kendini anlayamazsn alttan muayene olman lazım bende herhangi belirti olmadı öyle kontrole gittiğimde 3 cm açılmam olduğunu öğrendim 3-4 gün sonra doğum yaptım zaten😊
A_syma Asil2022 Alttan muayene olmadan anlayamazsin. Normal dogum yapmak istiyorsanda muayeneyi reddetmemen gerekiyor. Ki 38 haftaliksin dogum tetiklensede bir zarari olmaz. 38 ile 40 arasi normal dogum yapma sureci zaten.
taze_anne79 Asil2022 ilk gebeligimde sancısız 2.5 cm olmuştu 3 gün sonra adet ağrısı şeklinde 4 e ulaşmıştı keşke baktirsaydiniz
Safiyenurrr 1prensannesi__ alttan muayne çok acıtıyor mu bende hiç yaptirmadim daha var doğumuma ama korktum birazcik
Asil2022 A_syma biraz daha kalsın istedim anne karnında tabi elimizde olan bişey değil ama bilemedim..
A_syma Asil2022 Vakti ne zamansa o zaman gelir korkmayin gelsede erken degil artik 🌸 34 de muayene oldum 38 de oldum 40dan sonra bir kac kez oldum :) 42 de dogum yaptim
YaseminBatrk Asil2022 kız sonrada doğmuyor dersin🤭bir kere alttAn muane ile hemen doğum tetiklenmez merak etme. Bakilsaydi belki ona göre doktorbir şey derdi sana. Doğumu tetiklese de söylerdi
berceste5155 Asil2022 doğuma gittiğimde 8 cm açılmam vardı hiç sancım yoktu suyum geldiği için suni sancıyla doğum yaptım hamileliğim boyunca hiç sancı çekmedim
Eddakayaa Asil2022 alttan muanenin açılmayı yada doğumu tetiklediğini düşünmüyorum 3 kere oldum buna rağmen hala açıklığım yok 38+0olduk gelen giden de yokk😂
Gamzelinko Safiyenurrr ben bugün oldum iki parmağını soktu baya da bi ittirdi ve masadan kalktigimdan beri yaklaşık 7 saattir bel ağrım var karnım kasılıyor . Doğumdan çok alt muayene den korkuyorum ben 🙈
YaseminBatrk Safiyenurrr kişiden kişiye değişir. Kasma rahat ol bir kaç saniye sürüyor bumuymus demiştm ben.
berceste5155 Selmos- açılmanız kolay olsun da kendi sancınızda olsun inşallah 5 saat sürdü suni sancıyı hissetmem kendi sancım olsa 8 cm açılmayla 5 dk da doğurur çıkardım 😂