Bi bebeğimi kaybetim bir oğlum var ondada herşeye dikkat etmek zorunda kaldım hep düşük tehlikem lekelenmelerim oldu o yüzden bi kayıp da olunca ve yine zorlu bi gebelik geciriyorum herşeye bin kere bakıp yiyorum iciyorum tam 4 ay sadece tuvalete kalkanlar bilir benim durumumu yanlış anlaşılmasın o yüzden