Aasa Burculi_ çocuğun gelişimi iyiyse bence bi sıkıntı yok ama yine de doktorunuz daha iyi bilir tabi benim ilk doğumum da 38+3 bu da tesadüf 38+3 oluyor 🙏🏻tarihler vip😂
Aasa AyseKA korkulacak bişi yok aslında benim canım emzirirken daha çok acımıştı aslında sezaryen olduğum gün birde ertesi gün sabahı acıyordu ameliyat yerim 3. Gün sabah yürüyerek eve gittim ve hiç yatmadım korkmayın okadar
enesayazmoom Meliha09 12.12.2022 tarihini çok istedim ama ayın 5 inde olucam bende 💕💙 12 aralıkta tam 38 haftalık oluyoruz ama doktorumuz riske atmayalım dedi Allah kavuştursun hayırlı doğumlar nasip etsin size
ozge_efe_umay22 Meliha09 benimde 12.12 inşallah ❤️ çok istiyordum o tarihi doktor da o günü uygun gördü 39+1 oluyoruz o gün
ozge_efe_umay22 m060918 heyecan, stres ve korku fazlaca var. Arkada bir çocuk bırakınca korkmamak elde değil.
yeliz0707 Biz de 12.12.22 kızlar ne kadar cok bugüne planlayan varmıs doktor hastane ful dolu dedi de inanmamıştım şimdi emin oldum😅