Ben de şubatta geçirdim 60 gün kanamam oldu doktor da bana 6 ay korunma süresi verdi. Hsg filmi istemedi ama ben sordum şu an için gerekli görmüyoruz dedi. Cuma günü gittim hem kadın doğuma hem dahiliyeye( tsh gebelik için önemli bir etken dış gebelikte öğrenmiştim) şu an normal gözüküyor bence sende 6 ay korun çünkü kemoterapi iğnesi sonuçta etkileri ağır oluyordur mutlaka sonrası genel kontrollerini yaptir öyle başlamani tavsiye ederim. Rabbım evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin isteyen herkesin kucağını doldursun aminn