Sen5155 hayır zorunlu değil doktorda zaten soruyor eğer ki birşey çıktığında bebeği aldırma vs düşüncen var ise yaptır diyor ama çoğu aile aldırma taraftarı değil diye yaptırmayanda oluyor doktorumda bana demişti ben hem sağlık çalışanı olduğumdan biliyordum bilerek gitmemiştim o ay doktor dedi ikili test geçmiş ama belliki düşünmüyorsunuz dedi evet dedim neden kendimi strese sokayım o testin %100 doğruluk payı dahi yok sadece sizi strese sokuyor %1 bile çıksa