ff26 Bende de var. Bunun için doktorunla gorusebilirsin. Ben soylicem doktoruma. Daha önce sakinleştirici ve psikiyatri ilaçları kullandım ben gebelikten önce. Kürtaj olduğumda da panik atağım tutmuştu sakinleştirici vurdular bana hastaneden çıkarken. Ben şimdi kontrole gittiğimde doktorum doğum seklimi söylediğinde eğer normal doğum derse soyliycem böyle böyle diye. Artık o ne derse.