Kızlar kızım 26 haftalık doğmuştu 2 ay oldu hala küvezde bir sıkıntımız sağlık sorunumuz yok şükür doktorumuz belden sıvı aldık temiz çıktı dedi ne için alındığını sormaya fırsat vermedi (yoğun bakımda fazla tutmak istemedim yoğunluktan) neden alınır bilgisi olan varmı omurilik sıvısı