Merhabalar ben 34+3 dogum yaptım 24 kasımda bebegim 49 cm 2380 gr dogdu dogumdan önce 2 doz ciger geliştirici igne oldum ama bebegim solunum sıkıntısı yüzünden hala küvözde , basaksehir cam sakurada hiçbir sekilde bebegimi göstermiyorlar taburcu konusunda da bilgi vermiyorlar erken dogum yapan anneler benzer durum yasadınız mı bebegim kac gün daha kalır 5-6 gündür orda bir haftayı doldurunca taburcu ederler mi sizce