pollyanna- herkeste farklı olur tabi ama ben kızıma hamileyken başlarda çok fazla akıntım vardı. Sarı ve aşırı yoğun bi akıntıydı. Hamileliğim boyunca mantarla uğraştım asla geçmedi o akıntı. Söylediklerin hamilelik belirtiside olabilir normal de olabilir canım. Bende kasık ağrısıda çok vardı. İnşallah en yakın zamanda alırsın güzel haberi ☺️