Iscn minikumutlar @NobleMom günayddınn ya hiç aşırı kasık ağrısı yaşıyomusumuz ölüüyyoorrumm şuan yaa iki büklüm kaldım neydı böyke bu sabah sabah
NobleMom Iscn beni iki büklüm yapacak kadar değil ama kasık ağrım var evet. Tek taraflı var bence sağ tarafta.
bye-1 Iscn benim kasık ağrım bile yok yumurtlama günü bugün bitti tamamen sadece akıntım devam ediyor birde bel çevrem agrıyo onun dışında ilk hamileliğimde de çok belirti olmamıştı adet zamanıma var muhtemelen ondan kaynaklı
irem01 ebrarmom08 şeffaf akıntı miktarı nasıldı mesela. Bende yumurtlamadan beri var ama çok az sildikce biraz geliyor
ebrarmom08 irem01 yumurtlama zamanında fark ederdim normalde. Yumurtlama dönemim geçtikten sonra peçeteye sık sık gelen yumurta akı gibiydi
NobleMom Iscn minikumutlar pco da 21. gün önemli kızlar biliyorsunuz dimi? Bu kesilmeyen yumurtlama akıntısı ve kasık ağrısı yumurtlamanın devam ettiğinin de belirtisi olabilir. Ben bugünüde değerlendircem. Bence sizde öyle yapın 🙈
Iscn bye-1 ya bnim ilk gebeliğimde de akıntım çok artmişti son gunlere doğru o yuzden bi acaba olabilşr mi diye düşündüm ama bekliyoruz kısmet 6 gundur devam ediyor aşırı kasık ağrısı gögus hassasiyetı de var hayırlısı
pollyanna- merhaba :) benim adetime yakın sarı kokulu akıntım olur normalde o başlayınca anlarım ki adetime az kaldı. bu ay bat 3 aralık daha 3 gün var sarımtrak kokusuz yapışkan bir akıntı başladı ve kasık ağrım var iki gündür. normal bir süreçmi sizce yoksa belirti sayılır mı? tecrübenizden faydalanmak isterim lütfen :)) Iscn minikumutlar NobleMom
Iscn pollyanna- benim ilk gebeliğmde fazla akıntım olmuştu sonrasında hamile oldugumu öğrendim olabilşr neden olmasın inşallah vardır😊
NobleMom pollyanna- herkeste farklı olur tabi ama ben kızıma hamileyken başlarda çok fazla akıntım vardı. Sarı ve aşırı yoğun bi akıntıydı. Hamileliğim boyunca mantarla uğraştım asla geçmedi o akıntı. Söylediklerin hamilelik belirtiside olabilir normal de olabilir canım. Bende kasık ağrısıda çok vardı. İnşallah en yakın zamanda alırsın güzel haberi ☺️
Minik0222 cansualtikulac benimde 11 aralık adet günü benimde belirtiler var sizin yumurtlamadan sonra ne kadar geçti benim ilişki sonrası 3. Günüm acaba bu kadar erken belirti verirmiki 😕
cansualtikulac Minik0222 ben 4 gün boyunca değerlendirdim kuzum benimde 11i bat baya belirtilerim var senin gibi bakalım inşallah seviniriz💝
bye-1 Kızlar bişey sorcam ya ilk kez denedim ovulasyon testi tek li kendimi zaten biliyorum en som 13 Kasım adetim ama yumurtlama programa göre 21-28 arası bugün geçmiş olmasına rağmen ovulasyon ikincisi silik çıktı bilmediğim için soruyorum
ogretmenHnmm bye-1 günaydın canım o silik çizgi diğer cizgi kadar koyu olunca yumurtlama oluyor silik cizgiyse yumurtlama yok eğer koyulastiktan sonra da teste devam ettiysen ve siliklesmeye basladiysa catlamis demektir