snglaslan 7. Haftamda gittiğimde çok şükür kalp atışlarını duyduk ve herşey yolundaydı. Boş gebelik durumu her gebelikte olabilecek bir olanak olduğu için olanakları doktorlar söylemekle yükümlü o yüzden hiç korkma sadece olabilir diye olanak sunmuştur içini ferah tut inşallah sağlığıyla kucağına alırsın 🙏