Sevgi2023 ben gebelik boyunca 2 öğün beslendim ,ilk 3 ay mide bulantısı dan beslenemedim . Sonrasında kahvaltı ve akşam yemeği gün içerisinde bazen meyve yedim çok yalın bir beslenme vardı yani haldir huldur yeseniz de bebek sizden alacağını alıyor. Sadece yumurta ,et,balık,ceviz,kuru üzüm tüketimine dikkat ettim. Bebeğim de haftasıyla uyumluymus çok kilolu doğmasına gerek yok sağlıklı olması yeterli benim için ❤️