Ben 200 tl verip atamed teşhiş merkezine yaptırdım hiç memnun kalmadım doktor inanılmaz suratsız nefatif ve yavrumun kalbinde bi problem var diyip dünyayı başıma yıktı beni perişan etti üstelik me bir cd foto vermedi daha bugün üniversite hastanesinde profesör e gittim hiç bişeyi yok aldırma onları dedi asla ama asla önermiyorum 😤😤