Hayırlı akşamlar hepinize kızlar hamileliğim çok stresli geçmişti birde 4 ayımda riskli gebelik dediler yok plesanta arkenden ayrılabilir yok miyom gördüm dedi doktor beni Zeynep kamile perinatolojiye gönderdi keşke gitmeseydim 😓 bana sezeryan doğumu göremezsin senin sezeryan dikiş hattında ileri derecede incelme var sözde 2 milimmiş yok orası bebek büyüdükçe dikiş yerin açılır patlar dikişlerinde ileri derecede incelme dediler hayati tehliken var dediler yok tarama testine göre bu bebek dawsendromlu dediler beni tıbbi genetiğe gönderdiler orda değerin çok ta yüksek değil isterseniz amniyosentez yapalım dediler hayır istemiyorum dedim bu sefer iyice kafayı yedim her gün gece gündüz ağladım iştahım azaldı içimde daraltı bunaltı uykuda sışramalarım ama ölüm korkum başladı işte içimden ölücem ölücem kelimesi geçiyordu geceyi sabah ederdim eşim bi tanıdığına hocaya baktırdı muska yazdı yok okunmuş sular felan yok üç harfliler var dediler yok muska doğumda bebeğe takılacak takılmazsa bebeğe musallat olurlar demiş kız çocuğu ben ölürsem doğumda kızıma kim bakacak diye hergünüm doğuma kadar ağlayarak geçti sonra ben özele geçtim tabi özeldeki doktor beni her ay takip etti son 2 ay 15 günde bir takipe aldı doktor 35 ci haftada Covid oldum oksapar kan sulandırıcı iğne olmam gerektiğini söyledi doktorum pıhtı atmaması için önlem almamız lazım dedi ve doğuma bir gün kala kan sulandırıcıyı bırakmam gerekiyor muş bıraktık yani doğuma ölücem diye girdim çok korkuyordum doğumdan çıkarken nefes alamıyorum ben dedim psikolojik oksijen değerine baktık iyi dediler çıkartıyoruz seni dediler hemen kızımı sordum çok iyi dediler bir gün sonra dikişlerim kanama yaptı tekrardan ameliyat haneye alınabilirsiniz dediler takip edildim doğumdan 1 gün sonra kan sulandırıcı yapılmıştı onu keselim bu süre içersinde sizi takip edelim dediler tabi ben hastanede iştah felan kalmadı tabi zaten yoktu mide bulantısı yemek yiyemiyordum su kompostu içemiyordum bu sefer doktor yine geldi ağızdan sıvı alımını durduralım seruma tekrar başlayalım dedi ve birde akciğer röntgeni istedi eşimle gidiyorum röntgene tekerlekli sandalyede kızımıza iyi diye ağlamaya başladım beni bırakma biz hastaneden çıkamıycaz dedim akciğer röntgenim temiz çıktı çok şükür 4 gün akşam taburcu etti doktorum benim gebelik serüvenim zehir geçti bu yaşadıklarımdan sonra bu hale geldim okuyandan ALLLAH razı olsun