Gamzestetik 38 haftalıkk Kızlar bebek kilolarınız ne kadar ? Benimki 2930 dedi dün dr biraz minik olucak dedi banada az geldi kilosu 😔
Baharun2 Gamzestetik olsun yavru ne güzel işte benim de aynı.Doktor kolay olur daha ne istyosun dedi 😁
eminergunn Gamzestetik cnm benim de 2900-3000 dedi doğarsa üçü geçer ama üç bucuk olmaz dedi ama az çok demedi bnce normal
Defnem_26 Benim kuzumda minik doğacak ya 35 haftadayken 2300du yarın kontrolüm var bakalım.kac gram aldi😐
Deniz34 Bende yarın 38 oluyorum 3030 dedi. Çan’ını sıkma bir haftaya 3 kiloyu geçer sağlıklı olsun da hem rahat doğurursun hemde zayıf bebek çabuk kilo alır diyorlar bilmiyorum benimkinde seninkinden 100 gram fazla çok güzel beslendim bende Allah’ın işi çatım en fazla 3.500 luk bebeği kaldırabilirmiş iyiki bu şekilde daha fazla kilo almadan doğurmak istiyorum
Gamzestetik Deniz34 bende çok güzel besleniyorum bi 200-300 gram daha fazla bekliyoduö herhalde ondan üzüldüm ama dogum kolay olur diyorlar :))
Gamzestetik mavimm aynen canım ya inşallah 🙏🙏 bide bazılarında süt gelmiş sizde geldi mi bende ne süt ne sıvı hiçbişi gelmedi
Gamzestetik Baharun2 yaa ne güzel o zaman 😅 benim dr bişi demedi minik olucak dedi sadece bende üzüldüm tabi
essyagiz Gamzestetik 36. Haftamızdayız 2850 gramız canım.. Ama bende 2750 gr doğmuşum 39. Haftada, hiçbir sorun yaşamamış annem ve çok hızlı kilo almışım doğduğumda. Doktorunuz sağlıklı diyorsa kilosunu çok sorun etmeyin bence🤗
ozgeya Gamzestetik ben 37+6 haftalıkken doğum yaptım,2954 doğdu bebeğim,hiçbir sıkıntımız yok çok şükür.önemli olan sağlıklı olması.
Gamzestetik [bilinmeyen] minik olucak diyince insan bi şey oluyor tabi 😅 ama içim rahatladı tşk ederimm
mgmg1 Bugün tam 39’dayız, 3820 olmuş tospaam🙈 6 gün önce 3500tu, ben 500’gram vermişim hanfendi almış,bendekileri aldı herhalde🙈