Almilossum06 Bugun şeker yüklemesi yapıldı, idrarımada bakıldı ve enfeksiyon çıktı 3 günlük antibiyotik verdi doktor. Kullanıyorum ama icim rahat değil. Idrara çıktığımda icinde parcalar vardı yumurta akı gibi iltihap olabilirmi? Bilgisi olan varmi
Eda06 Almilossum06 bende kullandım boğaz enfeksiyonu için canım ilk gebeliğimde de kullanmıştım oğlum çok şükür çok sağlıklı şimdi bunda da mağlesef kullanmak zorunda kaldım