ya kızlar bırsey danışıcam 37+0 haftalık hamıleyim, bugun sabahtan berı karnım çok yumusak normalde bebek toplaşıp sertleşirdi ilk defa bole bısey oldu bugun hareket edıyor sıkıntı yok ama neden yumusadı bukadar anlamadım bebegin nerde oldugunu anlamak için zorlanıyorum