Fundayakut Kızlar biz klima kullanıyoruz ama aklıma bişey takıldı bebeği yıkarken klimanın sıcaklığı yeter mi ? Bebek yıkanırken oda sıcaklığı kaç olmalı ? Bana bir el atın 😅
CmreKsidar Fundayakut valla bizim yaşadığımız yerde doğalgaz yok biz klimayla ısınıyoruz klimayı alırken özellikle iyi almaya çalıştık sonda açıp üfleme hızını artırınca içerde durulmuyor bence yeter klima bir Oda termometresi alın ona göre yıkayın
guzelanne01_ Fundayakut canım ben adanalıyım adanada hava güzel olduğu için kışın hep klimada büyüttüyoruz klimalı odada yıkıyoruz Hamd olsun bişey olmuyor
Snmhsn Fundayakut benim oğlum kışın doğmuştu klima kullanıyorduk banyodan önce iyice ısırıyordum odayı fanı ona gelmicek şekilde ayarlayıp yıkıyordum şükür sorun yasamadik
eylulicten Fundayakut klima da sicak ufluyor sonucta oda isiniyorsa sorun yok bende isitici var onu aciyorum bi de olcer var bakiyorum oda sicakligi 27 28 olmussa bici bici yapiyoruz 😊
beyzzsenturkk Fundayakut bizde doğalgaz oldugu halde kücük ısıtıcı almayı düşünüyoruz yetersiz kalırsa diye emin olamadık
eylulicten beyzzsenturkk kaliyor canim yetersiz. Eski bir isiticim var banyo yapmadan bi saat once aciyorum oda isisini ayarlamak icin
eylulicten Fundayakut klima varsa isiticiya gerek yok canım sadece sicaklik ve nem olcen bir olcer al ebebekte weweell aldik biz onu kullaniyoruz
Fundayakut CmreKsidar Aldım oda termometresi klima şu an 23 derecede çalışıyor oda sıcaklığını 26 derece gösteriyor nem 47 🤷♀️