Aysecan0335 2. Kürtajım 30 ağustos ta oldu biraz bekledik 4 ay falan oldu normal bi süre, evet tam beni anlatmışsın doktor odasına giderken titriyorum, tekrar kötü anıları yaşıycam gibi düşünüyorum, çevrediki insanlarda çok etkiliyor, onun gebeliği olmuyor sıkıntılı sen yap 2.çocuğu falan söylentileride duyuyorum, artık herşey güzel olsun iğneler bebeklerimize şifa olsun, hayırlısınla regl dönemimi atlattıktan sonra denemeye başlarız hayırlısınla