arirangg Kızlar benimle aynı gün hamile olan var mı? Varsa sizin hamileliğiniz nasıl geçiyor. Ben 2 gündür zorlanıyorum. Koku, mide bulantısı vs 🥰
Gizem19-23 arirangg benim 20 Ekim mide bulantim akşam çok oluyor bir de acayip gaz problemim var akşamlar çok zor geçiyor 😔
arirangg Gizem19-23 Benim de sabahları daha çok oluyor zaten iki gündür başladı. Öncesine kadar çok iyiydim
Bebekocan 6+3 benimde gaz ve kabızlık çok yaşıyorum bulantim ara ara var halsizlik sabahları özellikle
arirangg Bebekocan Benim de sabahları daha çok olan bulantım var ama şu anda da hafiften bulantı hissediyorum. Kokulardan iğrenmeye de başladım iki gündür
Denizm922 Bizde 6 haftadayiz özellikle sol tarafta bel ve kasık ağrısı oluyor . Daha önce dusuk yaptığım için tedirginim . Doktora gittiniz mi
arirangg Denizm922 Ben de daha önce kalp durmasından dolayı kürtaj oldum. O yüzden tedirginim. Kanımda pıhtılaşma varmış. Öğrenir öğrenmez gittim. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
Jeonxx arirangg bende ilk gebeliğimde 5. Haftada kese görüp 1 gün sonra düşük yaşadım kürtaj olmadım bende çok tedirginim bunda da geçen hafta keseyi gördüm bu haftada kalp atışı için gidicem inşallah duyarız sağsalim bir şekilde 🤲🏻
arirangg Jeonxx Benim de ilk gebeliğimde yavrumun kalbi durdu. Sanırım bu korkuyu hep yaşayacağız 😞 Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Denizm922 İnşallah duyarız ben daha hiç gitmedim doktora kan verdim sadece cuma için randevu aldım bakalım
esmanurs41 Selamlar 5+5 geç döllenme dedi doktorumuz Bir kaç gündür yemek yemek istemiyorum kokusu yemek ismi bile midemi bulandırıyor halsizlik çöktü sırf bebiş için yiyorum tez zamanda geçsin bu günler inşAllah 🤲🏻
arirangg esmanurs41 Ben de sabahları çok kötü oluyorum. Ve sadece kuru şeyler yiyebiliyorum. Simit, kraker. Yemek yiyemiyorum