Bende özele gidiyorum. Bana kendi doktorum reçete yazdı benim bulunduğum yerde tek bir eczane belirleniyormuş her hafta pilot eczane ordan alıp yaptırılıyormuş. Biz de eczaneden aldık evim yakın diye devlete gittim aciline yaptılar. Doktorum zaten iğneyi al istediğin her yerde yaptırabilirsin boşuna buraya kadar gelme demişti.